Send linket til app

Sport Sundhed & Fitness
Forfatter: ForeningLet ApS
Gratis

Appen er til foreningens medlemmer samt dens instruktører. Medlemmer kan til- og afmelde sig holdtræning, samt se hvem der er tilmeldt til træningen. Det kan anvendes til holdtræning inden for eksempelvis fitness, badminton, håndbold og lignende. Medlemmer kan også stille sig til rådighed til kamp.

Appen er også til foreningens instruktører, som via appen kan foretage afkrydsning af fremmødte medlemmer, samt sende beskeder ud til medlemmerne på de hold som instruktøren er tilknyttet. Instruktøren kan også registrere timer i appen, og foreningen kan efterfølgende lave en opgørelse over registrerede timer - fx på månedsbasis.

Afkrydsning af medlemmer er et godt værktøj til holdtræning med især børn, hvor børnene ikke selv meddeler på forhånd om de kommer eller ej.